آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز
1400/02/11
مدیر سیستم
آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز
آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز

آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز

بسیاری از افراد برای سرگرمی یا آموزش به طور مکرر به بازدید وب‌سایت محبوب یوتیوب می‌پردازند. اگر شما فردی هستید که زمان زیادی در یوتیوب صرف می‌کنید این تبلیغات ممکن است برای شما بسیار آزاردهنده باشد، در این مقاله ما قصد داریم به شما آموزش بدهیم که چگونه تبلیغات مزاحم یوتیوب را حذف کنید و یوتیوبی عاری از تبلیغ و وقفه­های مزاحم داشته باشید.

 

چگونه تبلیغاتیوتیوب را در ویندوز و اندروید حذف کنیم؟

بسیاری از تبلیغاتی که در یوتیوب پخش می‌شوند، تبلیغات خدماتی هستند که برای افراد خارج از کشور ارائه می‌شوند و برای کاربران ایرانی شاید جذاب نباشند از طرفی دیدن تبلیغ 15 ثانیه‌ای آموزش آشپزی درهنگام مشاهده ویدئو گیم پلی یا آموزشیواقعاً مزاحم است.

هرچند یوتیوبراه­حل­هایی برای حذف تبلیغات به کاربران پیشنهاد می‌کند اما اکثر آن­ها در ایران راهگشا نیست. برای غیرفعال کردن و حذف تبلیغات یوتیوب راه­های متعددی وجود دارد که برخی ازآن‌ها را برای شما مثال می­زنیم.

 

آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در ویندوز: نصب افزونه مسدودسازی تبلیغات یوتیوبمرورگر کروم

آسان‌ترین و بهترین روش حذف تبلیغات یوتیوب در ویندوز نصبافزونه‌هایمسدودسازی تبلیغات است. برای نصب افزونه حذف تبلیغات یوتیوب در کروم کافی است وارد لینکافزونه مسدود کننده تبلیغاتی برای یوتیوب و روی گزینه افزودن به کروم کلیک کنید. با این روش،نه‌تنها از تبلیغات میان ویدیو خلاص خواهید شد بلکه می‌توانیدبنرهای تبلیغاتی یوتیوبرا نیز حذف کنید.

 

آموزش حذف تبلیغاتیوتیوب در ویندوز: نصب افزونه مسدودسازی تبلیغاتیوتیوبمرورگرفایرفاکس

روش حذف تبلیغات یوتیوب ویندوز در مرورگرفایرفاکس، مشابه کروم است و کافی استبرروی لینک کلیک کنید سپس روی گزینه افزودن به فایرفاکس بزنید، با این روش هنگام مشاهده ویدئو در یوتیوب شاهد تبلیغات آزاردهنده نخواهید بود و سرعت لود شدن صفحات افزایش می­یابد ودرنهایت تجربه مشاهده ویدیو بدون وقفه را در یوتیوبخواهید داشت.

 

آموزشحذف تبلیغاتیوتیوب در اندروید و ویندوز: عضویت در YouTube Red

شما برای حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز می‌توانیداکانتیوتیوب رد را با مبلغی خریداری کنیدتا در مدتی محدود به امکانات ویژه این سرویس همانند: آرشیو موسیقی، سریال­های اختصاصی و قابلیت دانلود ویدئو و تماشا به‌صورتآفلاین بدون تبلیغ دسترسی داشته باشید.

 هزینه سرویس یوتیوب رد برای حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز 11.99 دلار در هر ماه است که برای کاربران ایرانی امکان خرید این اکانتبه‌صورت مستقیم وجود ندارد و از طریق واسطه هم بسیار گران است، برای همین ما روش‌های دیگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید: نصب افزونه مسدودسازی تبلیغات در اندروید

روش­های متعددی برای حذف تبلیغات یوتیوب در اندرویدو ویندوز وجود دارد. یکی از آن‌ها نصب افزونه­هایمبتنی بر کرومیوم است، متأسفانهمرورگر کروم که بر روی اکثر گوشی‌هایاندرویدیبه‌طورپیش‌فرض نصب شده قابلیت نصب هیچ‌گونهافزونه­ای را ندارد، اما لازم نیست نگران باشید شما از طریق نصب مرورگرPuffin Web Browser و Yandexمی‌توانید به نصب تمامی افزونه­هایمرورگر کروم از جمله افزونه حذف تبلیغات یوتیوب بپردازید.

 

حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید: نصب نرم افزار YouTube Vanced

اگر شما تمایلی به نصب مرورگرهای جایگزین کروم ندارید برای حذف تبلیغات یوتیوب در اندرویدمی‌توانید از نسخه غیررسمی نرم‌افزاریوتیوب یعنی YouTube Vanced استفاده کنید، این نرم‌افزارنه‌تنهااز تمامی قابلیت‌هاییوتیوب رسمی پشتیبانی می­کند بلکه امکانات بیشتری از جمله غیرفعال‌کردن تبلیغات یوتیوب و دانلود از یوتیوب را به شما ارائه می‌کند.

برای نصب این نرم­افزار متن‌باز کافی است به سایت رسمیYouTube Vanced مراجعه کنید و پس از دانلود نرم‌افزار مدیریت ونسد از درون محیط نرم‌افزار ابتداmicroG و سپس YouTube Vanced را نصب و اجرا کنید تا از امکانات بسیار این نرم‌افزارشگفت‌زده شوید. نرم‌افزاریوتیوبونسداوپنسورس است و امنیت بسیار بالایی دارد و بر روی تمام گوشی‌هایاندرویدیازجمله برند هواوی، سامسونگ، شیائومی و نوکیاقابل‌اجرا است.

 

حذف تبلیغات یوتیوب دراندروید: نصب نرم افزارAdblock Browser

بخش اعظمی از درآمد گوگل از طریق تبلیغات است و گوگل همیشه سعی دارد نرم‌افزارهای حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید و ویندوز را از کار بیاندازد، ما قصد داریم در این بخش نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که نه تنها تبلیغات یوتیوب را غیرفعال می‌کند بلکه دارای امکاناتی متعددی از جمله: حذف تبلیغات سایت‌ها در اندروید، کاهش مصرف اینترنت، کاهش مصرف باتری و حفظ امنیت شما در هنگام وب‌گردی است.

مرورگرAdblock Browserبه طور رایگان از گوگل پلی قابل دانلود است، درون این نرم­افزار یکادبلاکر داخلی قرارگرفتهاست تجربه اینترنت بدون تبلیغات را برای شما به ارمغان می­آورد و بدون وقفه می‌توانید به تماشا ویدیوهای متناسب باسلیقه خود در یوتیوب بپردازید.

 

حذف تبلیغات یوتیوب در آیفون: نصب نرم افزار adblock plus

اکثر راه­های حذف تبلیغات یوتیوبدر اندروید و ویندوز را به طور کامل گفتیم. اکنون قصد داریم روش حذف تبلیغات یوتیوب در آیفون را برای شما شرح دهیمبرای این کار در ابتدا باید نرم افزار AdBlock Plus را از اپ استور دانلود کنید.

سپس وارد قسمت Settingsآیفون شوید و روی Safari بزنید و پس از آن مطابق عکس وارد قسمت Content Blockers شوید و گزینه نرم‌افزارAdblock Plus را فعال کنید، علاوه بر نرم­افزار ذکرشدهاپلیکیشندیگری برای غیرفعال کردن تبلیغات یوتیوب در آیفون وجود دارند که فعال­سازی تمام آن‌ها روش مشابه ای با نرم‌افزار فوق دارد.

 

حذف تبلیغات یوتیوب در ویندوز و اندروید: سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام راه­های حذف تبلیغات یوتیوب در ویندوز و اندروید را ذکر کنیم، شاید راه­هایی وجود داشته باشد که به طور موقت بتوانند تبلیغات یوتیوب را غیرفعال کنند اما اغلب راه­های ذکرشده پایدار و برای بیشتر سیستم‌عامل‌ها در دسترس هستند اگر شما راهی برای غیرفعال کردن تبلیغات یوتیوب دارید با ما در میان بگذارید.

هدف ما در الو کمک این است که پاسخگوی سؤالات شما در تمامی زمینه­ها باشیم. اگر شما به پشتیبانی از شبکه با کمترین قیمت نیاز دارید می‌توانید از الو کمک مشاوره رایگان دریافت کنید، کارشناسان باتجربه ما آماده هستند در هر شرایطی و در مواجه با هر مشکلی، به‌صورت تلفنی یا حضوری به حل مشکلات شما بپردازند.


مقالات مشابه